کشف عظیم ترین مروارید دنیا در کانادا

به گزارش تور تایلند، عظیم ترین مروارید دنیا در حومه کانادا یافت شد

عظیم ترین مروارید دنیا به ارزش 90 میلیون دلار در می سی ساگا در استان انتاریو یافت شد. یک خانواده در حومه تورنتو در می سی ساگا عظیم ترین مروارید دنیا را پیدا کردند. وزن این مروارید 27.65 کیلوگرم است و چهار برابر عظیم تر از مروارید Lao-Tzu است که به نام مروارید الله نیز شهرت دارد و تا کنون به عنوان عظیم ترین مروارید در دنیا ثبت شده بود.

کشف عظیم ترین مروارید دنیا در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

کارشناسان که مروارید را بین 60 تا 90 میلیون ارزش گذاری نموده بودند، اظهار کردند که این مروارید به اندازه یک بچه است و جنس آن را Giga شناسایی کردند.

Abraham Reyes 34 ساله که این مروارید را از عمه پیر خود دریافت کرد و اکنون صاحب آن است، می گوید در این مدت نمی دانسته که این شی یک مروارید ارزشمند است. وی در مصاحبه های مطبوعاتی بیان نمود: این شی اصلا شبیه مروارید نیست.

عظیم ترین مروارید دنیا، رهاوردی از فیلیپین

Reyes در تورنتو به صورت حرفه ای به عنوان یک معامله گر مواد معدنی، مشغول به کار است.

ظاهرا پدرعظیم Reyes این مروارید عظیم را در سال 1959 در بازگشت از مانیل فیلیپین به تورنتو آورده است. او یک صدف عظیم را به عنوان نمادی از فرهنگ و سنت فیلیپین هدیه آورد.

پدرعظیم در سفر خود به مانیل به جزیره کوچکی به نام Camiguin که با کوه های آتشفشانی و آب های عمیق احاطه شده، پا می گذارد. در آن جزیره یک صدف عظیم را از یک ماهیگیر محلی می خرد و این مروارید را از آن بیرون می آورد.

خانواده Reyes به وی پیشنهاد دادند که این مروارید به وسیله کارشناسان تایید گردد. وی این صدف را در اختیار موسسه گوهر شناسی نیویورک قرار داد. کارشناسان به Reyes گفتند این یک مروارید است و احتمالا بیش از 1000 سال عمر دارد.

Reyes می گوید با وجود ارزش این مروارید میخواهد آن را در موزه برای افراد دیگر به نمایش بگذارد تا از دیدن آن لذت ببرند.

اگر علاقمند به تحصیل در کالج ها و دانشگاه های کانادا هستید، فرم ارزیابی رایگان موسسه خبرنگاران را پر کنید. همچنین می توانید با مراجعه به قسمت رزرو مشاوره، برای دریافت وقت از همکاران ما در دفتر ونکوور اقدام نمایید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-thailand.ir شناسه مطلب: 895

به "کشف عظیم ترین مروارید دنیا در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف عظیم ترین مروارید دنیا در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید